zmień kontrast
powiększ czcionkę
pomniejsz czcionkę
uproszczona wersja
Kadencja 2024 - 2029
Kadencja 2018 - 2023
Kadencja 2014 - 2018
Rada Powiatu Pruszkowskiego
Komisja Edukacji, Kultury, Sportu i Promocji
16 Komisja Edukacji, Kultury, Sportu i Promocji w dniu 19 listopada 2025, godz. 16:30
w sala konferencyjna
Posiedzenia
Interpelacje i zapytania
Głosowania
Rejestr uchwał
Transmisje z obrad
Rada Powiatu Pruszkowskiego
Lista obecności na posiedzeniu
Julia Burzec
Obecna
Krystian Durma
Obecny
Karolina Gawkowska
Obecna
Patryk Grabowski
Obecny
Maciej Kosiński
Obecny
Amanda Mitlejner
Obecna
Grzegorz Mroczek
Obecny
Aneta Pawłowska
Obecna
Kaja Rogulska
Obecna
Marcin Rybicki
Obecny
Ewa Rybka
Obecna
Paweł Siekierko
Obecny
Konrad Sipiera
Obecny
Mirosława Śliwińska
Obecna
Arkadiusz Wencel
Nieobecny
Porządek obrad
16:35
1.
Stwierdzenie quorum
2.
Wnioski do porządku obrad
Wniosek jawny
(Wnioski o zdjęcie pkt 7 i 8)
3.
Przyjęcie protokołu nr 15/2025 z posiedzenia Komisji Edukacji,Kultury, Sportu i Promocji w dniu 27 października 2025 r
protokół nr 15 27.10.2025 (0,74MB)
16:51
4.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Powiatu Pruszkowskiego w roku szkolnym 2024/2025 /BR-223/2025/.
BR_223_2025_Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Powiatu Pruszkowskiego w roku szkolnym 2024-2025 (2,61MB)
17:23
5.
Informacja na temat realizacji zadań związanych z promocją powiatu.
6.
Zaopiniowanie projektów uchwał na XXI sesję Rady Powiatu Pruszkowskiego:
1)
zmieniającej uchwałę budżetową Powiatu Pruszkowskiego na rok 2025 /BR-228/2025;
BR_228_2025 Projekt uchwały zmieniającą uchwałę budżetową (2) (5,77MB)
Głosowanie jawne
(zmieniającej uchwałę budżetową Powiatu Pruszkowskiego na rok 2025 /BR-...)
18:06
2)
zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Powiatu Pruszkowskiego na lata 2025-2032 /BR-229/2025;
BR_229_2025 Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie WPF 2025-2032 (4,79MB)
Głosowanie jawne
(zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Powiat...)
18:06
7.
Sprawy różne i wolne wnioski.