Porządek obrad
1.
Otwarcie VIII sesji Rady Powiatu Pruszkowskiego.
3.
Wnioski do porządku obrad.
4.
Przyjęcie protokołu z VII sesji Rady Powiatu Pruszkowskiego.
5.
Informacja nr 4/2024 o pracy Zarządu Powiatu Pruszkowskiego w okresie od 11 września 2024 roku do 16 października 2024 roku /BR-85/2024/.
6.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę budżetową Powiatu Pruszkowskiego na rok 2024 /BR-86/2024/.
7.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Powiatu Pruszkowskiego na lata 2024-2031 /BR-87/2024/.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie wyboru podmiotu do przeprowadzenia badania sprawozdania finansowego Powiatu Pruszkowskiego za rok 2024 i za rok 2025 /BR-88/2024/.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie wysokości opłat obowiązujących w 2025 r. za usunięcie w trybie art. 130a – Prawa o ruchu drogowym i przechowywanie pojazdu oraz wysokości kosztów powstałych w przypadku odstąpienia od usunięcia pojazdu /BR-89/2024/.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie dotacji celowej dla Gminy Brwinów z przeznaczeniem dla OSP Żółwin oraz uchylenia uchwały nr III.27.2924 Rady Powiatu Pruszkowskiego z dnia 23 maja 2024 r. /BR-96/2024/.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia zmian do Statutu Zespołu Ośrodków Wsparcia w Piastowie /BR-90/2024/.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie nieodpłatnego nabycia prawa własności nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr ew. 119/10 z obrębu Strzeniówka gm. Nadarzyn /BR-91/2024/.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie nieodpłatnego nabycia prawa użytkowania wieczystego nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr ew. 112/3 z obrębu 12 m. Pruszków /BR-92/2024/.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie wyboru opiekuna Młodzieżowej Rady Powiatu Pruszkowskiego /BR-79/2024/.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia „Programu współpracy Powiatu Pruszkowskiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2025" /BR-93/2024/.
16.
Wnioski i oświadczenia radnych.
17.
Komunikaty Przewodniczącego Rady Powiatu.