Porządek obrad
1.
Otwarcie XIX sesji Rady Powiatu Pruszkowskiego.
3.
Wnioski do porządku obrad.
4.
Przyjęcie protokołu z XVIII sesji Rady Powiatu Pruszkowskiego.
5.
Informacja nr 12/2025 o pracy Zarządu Powiatu Pruszkowskiego w okresie od 14 sierpnia 2025 roku do 10 września 2025 roku /BR-199/2025/.
6.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę budżetową Powiatu Pruszkowskiego na rok 2025 /BR-200/2025/.
7.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Powiatu Pruszkowskiego na lata 2025-2032 /BR-201/2025/.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego /BR-202/2025/.
9.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie podziału środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przypadających według algorytmu w 2025 roku dla Powiatu Pruszkowskiego na realizację zadań określonych w ustawie o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych /BR-203/2025/.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Gminie Bystrzyca Kłodzka w 2025 r. /BR-204/2025/.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie powierzenia Gminie Miasto Piastów zarządzania publicznymi drogami powiatowymi w zakresie zimowego utrzymania nawierzchni dróg i chodników, ścieżek rowerowych oraz ciągów pieszo-rowerowych /BR-205/2025/.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie powierzenia Gminie Brwinów zarządzania publicznymi drogami powiatowymi w zakresie zimowego utrzymania nawierzchni dróg i chodników, ścieżek rowerowych oraz ciągów pieszo-rowerowych /BR-206/2025/.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie powierzenia Gminie Miasto Piastów zarządzania drogami powiatowymi położonymi na terenie Gminy w zakresie utrzymania czystości w pasach dróg powiatowych Powiatu Pruszkowskiego /BR-207/2025/.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany statutu Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie /BR-208/2025/.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie przedłużenia terminu rozpatrzenia skargi /BR-209/2025/.
16.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia rezygnacji z pełnienia funkcji opiekuna Młodzieżowej Rady Powiatu Pruszkowskiego.
17.
Informacja na temat działań podjętych na rzecz cyfryzacji usług świadczonych przez powiat (rozwój platform, e-usług, aplikacji mobilnych oraz systemów wspierających pracę urzędu).
18.
Informacja o stanie realizacji zadań inwestycyjnych w bieżącym roku.
19.
Wnioski i oświadczenia radnych.
20.
Komunikaty Przewodniczącego Rady Powiatu.